sunnuntai 21. heinäkuuta 2013

KYH 19, KYH 22 ja KYH 18 - valmiit

Tämän viikon aikana on valmistunut jo kolme paria sukkia, vielä jos hyvin käy niin neljäs pari valmistuu huomenna (tai no, tänään). Silti voi hyvinkin käydä niin, että määräaikaan mennessä en saa tehtyä kaikkia valmiiksi, mutta viis siitä, mä asetan itselleni sitten uuden määräajan!

No mutta, niihin valmistuneisiin. Kaksi ensimmäistä paria valmistui Turun reissulla (ma-ke) ja päättelin ne sitten kotona torstaina. Kolmas pari valmistui perjantaina.

KYH 19
Mä en oo koskaan aikaisemmin tehnyt junasukkia, edes vauvalle. No, tein sitten itselleni. Nauroin, että olen varmaan ihan smurffin näköinen, kun isken nämä jalkaan ja laitan mun sinisen jumpsuitin päälle :)
  • tehty: 19.6.-18.7.2013
  • lanka: Novita 7 Veljestä
  • väri: vaaleansininen (148)
  • puikot: 3,5 mm
  • ohje: Kupla-blogin Paula
  • lankaa kului: 95 g
  • fiilis: ihan jees. Jalkaterä oli sukassa kivointa tehdä (ei niiiiin paljoa nurjaa)... :)
KYH 22
Ja sitten valmistui ne vauvan versiot. Hahah. Kunnianhimoisena mä tein kahdet junasukat saman haasteen aikana, vaikka kokemusta ei ollut. Nää vauvan on kyllä kymmenen kertaa söpömmät kuin nuo mun siro 38. :D Nuo on niiiiiiin pienet ja suloset! Äitikin totes kun näki nuo, että voooi, mäkin haluun! Tuo Turun reissu näytti olevan oikee junasukkamatka!
  • tehty: 22.6.-18.7.2013
  • lanka: Novita Wool
  • väri: turkoosi (377)
  • puikot: 2,5 mm bambut
  • ohje: Etelä-Pohjanmaan käsi- ja taideteollisuus ry, 32s
  • lankaa kului: 32 g
  • fiilis: niiiin suloiset ja ihanat!
KYH 18
Ja sitten valmistui unisukat, ihan mulle itselleni. Tein "Virolaisille" kaverit, kivat tuli!
  • tehty: 18.6.-19.7.2013
  • lanka: Novita Wool (jämiä)
  • värit: musta (099) ja valkoinen (011)
  • puikot: 3 mm
  • ohje: oma, 48s
  • lankaa kului: 52 g
  • fiilis: ihanat jalassa! Kivat siis tuli!
Näiden sukkien myötä ois sitten 12 paria valmiina, 10 jäljellä. Saa nähdä miten käy!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti