sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

Karkkihammasta kolotti

Ihan ensimmäiseksi, tervetuloa uudelle lukijalla - nyt meitä on jo 20 kasassa! Jee!

Torstaina tuli käytyä pitkästä aikaa Tuurissa pyörähtämässä (melko harvinaista herkkua suuren välimatkan vuoksi). No, olin luvannut itselleni, että saan ostaa muutaman kerän lankaa näin kauempaa - ettei tulisi sorruttua täällä lähikaupassa lankahyllyllä. On se matkailu vaan niin kivaa :)

Matkaan lähti:
3 kerää vähän värikkäämpää 7 Veikkaa - nimesin kerät karkiksi, trioksi ja ruskaksi :D

sekä
2 kerää mustaa 7 Veikkaa

Laskeskelin tässä yhtenä päivänä, että jos mun ei tartte ostaa yhteen työhön tänä vuonna enää lankaa (jos yksi mulla jo oleva kerä käy siihen), mun ei tartte ostaa yhtään lankaa enää tänä vuonna. Ja toisaalta lankavarasto ja kukkaro saattaisivat kiittää tästä valinnasta... Totesinkin tässä yhtenä päivänä äidille, että olisi ehkä aika tehdä inventaariota meidän lankavarastossa, koska listat ei enää pidä paikkaansa, nimimerkillä etsin varmaan tunnin yhtä lanka kerää, joka listan mukaan oli olemassa, mutta todellisuudessa ei ollut.

Sellainen sekalainen selitys.

Josko vaikka seuraavaksi saisi hieman unta kupoliin ja seuraavalla kerralla sitten jo valmistuneita KYHejä teidän nähtäväksi!

2 kommenttia:

  1. Nuo raitalangat on ihania. :D ihailen sun itsekuria, mä en vaan kykene tallustelemaan lankahyllyjen ohitte ilman että ees vähän hypistelen jotakin, ja useimmiten se hypistely johtaa siihen et se kerä jollain ihmeen konstilla hyppää koriin ihan itsekseen. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon useimmiten viime aikoina kiertänyt lankahyllyt kaukaa, mutta nyt Tuurissa tein ihan poikkeuksen :)

      Poista