perjantai 15. kesäkuuta 2012

Helmiäinen

Minäpä oon ollut ahkera! Tää on jo toinen postaus viikon sisällä - hurjaa :D

Mä olin alkuviikosta Pohjanmaalla ja reissuun sisältyi monta tuntia autossa istumista. Oli siis pakko saada jotain helppoa puikoille.
Tuubiahan sieltä pukkasi jälleen. Huivista tein niin korkean kuin lanka salli - taitaa olla hieman venyttäen jotain vajaa 30 cm.

Huvittaa välillä tää mun neulomistahti - silloin kun muut neuloo kesähepeneitä, meikällä on puikoilla lämpimimmät langat talvivaatteiksi muodostumassa. :D No, jokainen taaplaa tyylillään.

  • tehty: 12.-14.6.2012
  • lanka: Novita Crystal
  • väri: helmenharmaa (418)
  • puikot: 12,0 mm 80 cm-pyöröt
  • ohje: Novita Syksy 2010, nro 20 (huom! 10 silmukkaa vähemmän kuin ohjeessa)
  • lankaa kului: 300 g
  • fiilis: bling bling!
Tämä huivi olisi valmistunut jo reissussa, mutta puikot hajosivat TAAS. Joo, mulla hajosi jo aikaisemmin samanlaiset ja kun menin ostamaan uudet - nekin on nyt hajalla. Onneksi olin niitä ensimmäisiä korjaillu kuumaliimalla niin että ne kasassa kestää, että pystyin neulomaan tämän loppuun. Taitaa kyseisestä aiheesta lähteä reklamaatio Novitalle...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti