keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

Pohdinnan tulos

Olen tässä jonkin aikaa miettinyt listan kohtaloa. Listassa on jäljellä enää kolme työtä, joista kaikki on aloitettu ja ihan hyvällä mallilla.


Silti olen miettinyt listan "lakkauttamista", sillä tuntuu, että se rajoittaa minua liikaa. En saa tehdä sitä mitä huvittaa - ja eikös se ole harrastuksen tarkoitus: tehdä mitä huvittaa! Tuntuu, että lista "velvoittaa" minua tekemään vain listalla olevia töitä. Ja tämän vuoksi en halua tehdä mitään.


Viime aikoina olenkin turhan tehokkaasti keksinyt kaikkea muuta kivaa sivuprojektia (mm. nuo kummitytön sukat), ettei minun tarvitsisi aina tehdä noita samoja töitä. Siksi olen päättänyt, että lista on kuollut ja kuopattu ja jatkossa saan tehdä mitä huvittaa! Nuo työt valmistuu sitten kun on valmistuakseen. Ehkä jopa "helpommin" nyt kun ei ole mikään pakko tehdä niitä. Saa nähdä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti