sunnuntai 13. lokakuuta 2013

KYH 2013

No niin! Nyt olisi kaikki KYH:it postattu blogiin ja vihdoin ja viimein loppuraportin vuoro!

Ensinnäkin, KYH oli mahtava kokemus - mä opin paljon uutta, pääsin haastamaan itseäni ja kokeilemaan ihania malleja ja käyttämään mielikuvitustani. Voisin ottaa uusiksi joku vuosi, mutta tällä hetkellä mun sukkalaatikko pursuilee yli äyräiden (ei sillä, että ideoista olisi pulaa..).

KYH kesti minulla lopulta 52 päivää odotettua pidempään. 6 paria jäi uupumaan valmiista määräajan tullessa täydeksi. Ja niihin 6 pariin kuluikin aikaa, tosin koulu ja ruotsin kirjoitukset (ja motivaation puutekin) hidastivat tahtia. Mutta tehty on.

Mä opin aivan hirvittävästi uutta KYH:in aikana: mm. nirkkonreunan, erilaisia kantapäitä, tein sukkia langoista, joista en ollut ennen niitä tehnyt, kokeilin uusia malleja yms. Erittäin hyödyllinen ja opettavainen "haaste" siis.

Nyt tähän väliin voisi iskeä vähän kuvatodisteita sukkasaldosta:
Naisten sukkia valmistui 15 paria, suurin osa minun omaan käyttöön.
Miesten sukkia valmistui 2 paria.
Lasten sukkia valmistui 5 paria, kolmet vauvan ja kahdet taaperon.

Lankaa näihin meni yhteensä 1 kg 710 g  - eli ihan kiitettävä määrä!

Sellainen KYH tänä vuonna :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti