perjantai 30. syyskuuta 2011

Kuulumisia koeviikosta selvinneeltä

Nyt mun elämäni ensimmäinen koeviikko lukiossa on ohi - ja hengissä oon, ainakin toistaiseksi. Saa nähdä, miten on asian laita maanantaina, kun kokeet saadaan takaisin.


Tiedättekö sen tunteen, kun ei ihan oikeasti olisi aikaa neuloa/tehdä käsitöitä ja hinku on kova?
Tästä varmaan kertoo se, että tänään kun viimeisen kokeen jälkeen sain puikot käteeni niin tikuttelin menemään reilut puolet neljännestä hyshys-neuleesta. Sekin on nyt valmis. Ja hullu kun olen (vaiko lie kunnianhimoinen...) päätin lisätä hyshys-neuleiden määrää kahdella - ettei vain tekeminen lopu! No, onneksi nuo eivät ole suuritöisiä, niin valmistuvat ajoissa ennen joulua.


Nyt taidan mennä viimeistelemään tuota neljättä hyshys-neuletta ja sen jälkeen viettämään ansaittua vapaa iltaa!


Muuten, STAY TUNED, mä oon tehnyt mahtavia hankintoja/ohje löytöjä tässä hiljaiskauden aikana ja niitä olisi tarkoitus esitellä pian! :)


Mukavaa viikonlopun alkua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti